Elevane kan få gjere / vere med på / sjå på dette: - fødsel: lamming, kalving, grising, foling (-om det klaffar slik)
- merking av dyr
- foring, reingjering av båsar, bingar og bur
- vedproduksjon
- ta motorsagsertifikat (i samarbeid med aktivt skogbruk)
- så, plante, gjødsle, vatne, hauste
- klypping av sau
- vaksinering av dyr
- kastrering av dyr
- hovslaging av hest
- strigle, ri, køyre hest
- småsløyd (fuglekassar, plantekassar, blomsterkassar mm)
- bygging av småhus på garden
- beising, maling
- slakting
- partering, vidareforedling
Vi flettar inn teori frå matematikkfaget, natur og miljø, samfunnsfag, og elevar må skrive og lese logg frå kvar gong dei er på garden. Døme i natur og miljø: årssyklus, vekstsesongar, lys/varme konkret utvikling av "blomsten og bia" organisk matriale frå nytt liv til nedbrytarar næringsstoff, kosthald, energi ulike planteslag, namn på dei vekstvilkår, frøspreiing organ i kroppen og deira funksjonar
|
|
|